Інструкції з ведення ЕМЗ в МІС Health24

Зміст

Загальні інструкції, авторизація, вхід в eHealth

Перейшовши на адресу h24.ua, тиснемо "Увійти"

Вводимо свої дані, пошту та пароль

Після авторизації, натискаємо "Мій кабінет" - Далі на своє ім'я

Потрапляємо на головну сторінку. Якщо ліворуч, біля помаранчевого значка блимає знак оклику, то необхідно увійти в eHealth. Якщо знака немає, то можна продовжувати роботу. Для входу в eHealth тиснемо на помаранчевий надпис "Увійти в eH"

Вводимо свої дані та натискаємо "Увійти"

Бачимо таке зображення:

Можна продовжувати роботу!


Амбулаторний прийом без шаблону через календар за електронним направленням

1. Натискаємо зліва "Календар", відкривається сторінка з графіком. 2. Натискаємо на потрібний час.

3. З'явиться вікно створення запису (події)

4. Вводимо електронне направлення, обираємо потрібну послугу

Якщо пацієнт звертається перший раз, і його не було в базі Хелс24, то з'явиться вікно, де потрібно дозаповнити поля імені, по-батькові, дату народження та натиснути "Створити пацієнта"

Після цього, можна взяти направлення в чергу, а потім в роботу

Бачимо що направлення в роботі та тиснемо створити

Пацієнт з'явиться в графіку, щоб почати прийом, тиснемо на потрібного пацієнта (3)

Відкриється вікно з даними прийому де тиснемо створити мед. запис

Відкриється сторінка створення мед. запису

Зупиняємось на розділі Епізоди

Якщо потрібно додати взаємодію (мед. запис) до існуючого епізоду (повторний візит), то натискаємо "Обрати існуючий"

Якщо це перше звернення пацієнта при користуванні Health24, потрібно натиснути мігрувати епізоди, та трохи зачекати.

Якщо це не перше звернення, то вибираємо з випадаючого списку потрібний епізод.

В інструкції розглянемо створення нового епізоду. Вводимо назву епізоду (вона потім автоматично буде додана в блок "Діагнози"), вибираємо тип епізоду, дату та час відкриття, та натискаємо "створити"

Перед нами з'явиться основний блок для внесення інформації. 

Дані які передаються до центральної бази даних відмічені піктограмою: (сині - обов'язково, сірі - бажано)

Тиснемо на "Діагнози та стани"

Обираємо потрібний діагноз. Якщо відмітити діагноз зірочкою, то наступного разу він завжди буде зверху списка

Після вибору діагнозу, система запропоную змінити назву епізоду, тиснемо зберегти

Також можна таким же чином додати супутні діагнози

За потреби додаємо причини звернення (по типу як і діагнози)

Далі додаємо за потреби діагностичні звіти (все так само як і в дігнозах). Замість "Виконнано" можна внести опис

Додаємо за потреби процедури (так само як і діагнози)

Після проведених дій, бачимо що напроти кожного блоку з'явилось число. розділ "Послуги" = розділу "Дії" у медстар. Так як запис за направленням, то послуга додалась автоматично.

Після внесення всіх даних можемо зробити перевірку, тиснемо трохи вище "Пакет послуг НСЗУ", далі "Перевірити". Система видасть до яких ДСГ потрапляє ваш запис і що вам ще залишилось зробити.

Підписуємо дані та відправляємо в ЕСОЗ

Обираємо ключ, вводимо пароль, тиснемо зчитати - далі - підписати

Запис відправляється до ЕСОЗ:

Після підпису, система покаже доступні дії, створення направлень, планів лікування, рецептів, мвтн

Якщо прийом завершено, тиснемо "Погасити направлення", трохи чекаємо і тиснемо "Закрити епізод", заповнюємо  необхідні поля.

Прийом завершено! Як створити направлення?


Амбулаторний прийом без шаблону через календар та БЕЗ електронного направлення (ургентний прийом)

1. Натискаємо зліва "Календар", відкривається сторінка з графіком. 2. Натискаємо на потрібний час.

3. З'явиться вікно створення запису (події)

4. В полі пацієнт, якщо пацієнт вже є в базі закладу (згодом база наповниться), то можна одразу почати вводити прізвище та ім'я і вибрати потрібного пацієнта зі списку. Також потрібно щоб поле "В ЕСОЗ: так" було зеленого кольору.

Або ще можна увімкнути пошук в ЕСОЗ:

З'явиться вікно з пошуком пацієнта в базі ЕСОЗ (еХелс персона). Вводимо прізвище, ім'я, дату народження та тиснемо "Пошук". Знизу з'явиться список пацієнтів: Пацієнти в нашій базі та пацієнти в ЕСОЗ. Вибираємо пацієнта з ЕСОЗ (тиснемо на нього).

Пацієнт з'явився у вікні створення прийому. Тиснемо "Створити"

Бачимо повідомлення про успішне створення запису:

Далі тиснемо на блок з нашим пацієнтом, у вікні з подробицями прийому тиснемо "Створити мед. запис"

Відкривається сторінка з мед. записом. Можемо бачити що запис автоматично відмічений як "Ургентний"

Зупиняємось на розділі Епізоди

Якщо потрібно додати взаємодію (мед. запис) до існуючого епізоду (повторний візит), то натискаємо "Обрати існуючий"

Якщо це перше звернення пацієнта при користуванні Health24, потрібно натиснути мігрувати епізоди, та трохи зачекати.

Якщо це не перше звернення, то вибираємо з випадаючого списку потрібний епізод.

В інструкції розглянемо створення нового епізоду. Вводимо назву епізоду (вона потім автоматично буде додана в блок "Діагнози"), вибираємо тип епізоду, дату та час відкриття, та натискаємо "створити"

Перед нами з'явиться основний блок для внесення інформації. 

Дані які передаються до центральної бази даних відмічені піктограмою:  (сині - обов'язково, сірі - бажано)

Тиснемо на "Діагнози та стани"

Обираємо потрібний діагноз. Якщо відмітити діагноз зірочкою, то наступного разу він завжди буде зверху списку

Після вибору діагнозу, система запропоную змінити назву епізоду, тиснемо зберегти

Також можна таким же чином додати супутні діагнози

За потреби додаємо причини звернення (по типу як і діагнози)

Далі додаємо за потреби діагностичні звіти (все так само як і в дігнозах). Замість "Виконнано" можна внести опис

Додаємо за потреби процедури (так само як і діагнози)

Після проведених дій, бачимо що напроти кожного блоку з'явилось число. розділ "Послуги" = розділу "Дії" у медстар. Так як запис за направленням, то послуга додалась автоматично.

Після внесення всіх даних можемо зробити перевірку, тиснемо трохи вище "Пакет послуг НСЗУ", далі "Перевірити". Система видасть до яких ДСГ потрапляє ваш запис і що вам ще залишилось зробити.

Підписуємо дані та відправляємо в ЕСОЗ

Обираємо ключ, вводимо пароль, тиснемо зчитати - далі - підписати

Запис відправляється до ЕСОЗ:

Після підпису, система покаже доступні дії, створення направлень, планів лікування, рецептів, мвтн.

Якщо прийом завершено і пацієнт вилікуваний і не буде звертатись з приводу цього візиту ще раз - тиснемо "Закрити епізод", заповнюємо  необхідні поля.

Прийом завершено!


Як створити шаблон запису

Коли ми заповнили всі необхідні записи (Діагнози, діагностичні звіти, процедури, послуги), ми можемо створити шаблон такого запису (прийому)

Для цього необхідно піднятися догори сторінки та натиснути праворуч кнопку "Створити шаблон"

У новому вікні заповнити назву для шаблону (зрозумілу собі). Також за бажанням можна зберегти і шаблон Епізоду, в такому разі Тип епізоду - буде вказаний такий що був при створенні шаблону, дата створення епізоду буде вказана дата і час створення запису в календарі.


Амбулаторний прийом за шаблоном

Прийом за шаблоном відрізняється починаючи з етапу перегляду запису, після натискання на кнопку "Створити мед. запис". Створення запису в календарі - ідентично вище вказаним інструкціям.

Після створення мед. запису ми потрапляємо на сторінку мед. запису

На цій сторінці піднімаємось догори, де ми бачимо два поля

Поле "Створити за шаблоном" показує шаблони які ви перед цим створили

Поле "Копіювати з існуючого" дає змогу перенести всі дані з попередніх мед. записів.

Далі розглянемо варіанти того, як ви могли зберегти поле, за Епізодом чи без (перемикач "Збереження з шаблоном Епізоду"):

Якщо ви зберегли шаблон без епізоду

то внизу сторінки потрібно буде вказати дані епізоду:

Якщо потрібно додати взаємодію (мед. запис) до існуючого епізоду (повторний візит), то натискаємо "Обрати існуючий"

Якщо це перше звернення пацієнта при користуванні Health24, потрібно натиснути мігрувати епізоди, та трохи зачекати.

Після міграції у списку з'являться доступні Епізоди.

В інструкції розглянемо створення нового епізоду. Вводимо назву епізоду (вона потім автоматично буде додана в блок "Діагнози"), вибираємо тип епізоду, дату та час відкриття, та натискаємо "створити"

Далі система нас перекине на сторінку з внесенням даних, де всі дані вже будуть занесені:

Залишиться тільки накласти підпис, подальші кроки було розглянуто в попередніх інструкціях.

Якщо ви зберегли шаблон з епізодом

То блок з даними про Епізод буде заповнений автоматично (Назва, тип - будуть взяті з шаблону, дата і час будуть дорівнювати часу запису в календарі). Тиснемо створити

Після цього перед нами відкриється сторінка де всі дані вже будуть заповнені:

Залишиться тільки накласти підпис:

Подальші кроки було розглянуто в попередніх інструкціях.


Створення електронного направлення в амбулаторному прийомі

Після відправи запису до ЕСОЗ, в блоці виконати дії, натискаємо "Направлення":

Відкриється сторінка створення направлення

У полі "Оберіть групу або послугу" вибираємо потрібне направлення

Таким же чином можна додати декілька направлень. 

Також можна створити шаблон направлень (не обов'язково!)

Для цього тиснемо "Створити шаблон"

Вводимо зрозумілу назву та тиснемо "Створити шаблон"

Наступного разу, коли потрібно буде створити направлення, можна буде вибрати необхідний шаблон і всі направлення будуть створені автоматично

Після створення необхідних направлень, тиснемо "Створити та перевірити в ЕСОЗ"

У новому вікні тиснемо "Перевірити та відправити до есоз"

Підписуємо направлення

Далі, щоб побачити номер направлення, тиснемо на дату

де на сторінці направлення буде його номер

Або можна натиснути "Закрити" і в списку направлень будуть номери


Створення госпіталізації з електронним направленням

Для створення госпіталізації потрібно зліва в меню натиснути "Стаціонар", розкриється меню і натиснути на "Госпіталізації"

Перед вами відкриється вікно госпіталізованих хворих

Для пошуку створеної раніше госпіталізації потрібно натиснути "Параметри пошуку", де заповнивши необхідні поля можна знайти електронну історію хвороби.

Для того щоб додати нову госпіталізацію, натискаємо "Додати госпіталізацію"

Перед вами відкриється вікно для пошуку пацієнта

Для госпіталізації за електронним направленням, вводимо номер направленняв поле "Направлення" (для ургентних госпіталізацій без направлення інструкція буде далі).

Коли ввели номер направлення, система нам видасть всі послуги за цим направленням, натискаємо на потрібну:

Бачимо що поле Пацієнт заповнилось даними, а також повідомлення що міграція направлення пройшла успішно.

Далі заповнюємо поле Лікуючий лікар (той лікар хто буде лікувати). Починаємо вводити прізвище і система запропонує варіанти:

Далі обираємо діагноз, починамо вводити і обираємо зі списку

Після цього натискаємо зелену кнопку "Додати епізод лікування"

Перед вами з'явиться вікно, де потрібно обрати тип епізоду (паліативна допомга у разі необхіодності, за замовчуванням буде лікування), також можна обрати дату і час госпіталізації, далі вводимо номер паперової їсторії хвороби. Натискаємо створити.

Бачимо повідомлення що епізод створено:

Далі обираємо відділеня госпіталізації

Далі натискаємо Створити та дозаповнити

Відкриється сторінка госпіталізації, де можна ще раз перевірити всі дані

Прокручуємо сторінку нижче, обираємо лікаря приймального відділення (може бути 2 варіанти, обираємо любий, головне щоб активний в ЕСОЗ - помаранчевий надпис)

Далі, нижче за потреби заповнюємо поля, та тиснемо Зберегти

Бачимо повідомлення про успішне створення госпіталізації 

Щоб відредагувати госпіталізацію, потрібно натиснути на номер історії хвороби


Створення госпіталізації БЕЗ електронного направлення (ургентне звернення, амбулаторне звернення)

Для створення госпіталізації потрібно зліва в меню натиснути "Стаціонар", розкриється меню і натиснути на "Госпіталізації"

Перед вами відкриється вікно госпіталізованих хворих

Для того щоб додати нову госпіталізацію, натискаємо "Додати госпіталізацію"

Перед вами відкриється вікно для пошуку пацієнта

Далі потріюно знайти пацієнта, тиснемо на поле пацієнт (перевіряємо щоб перемикач Пошук в ЕСОЗ був увімкнений)

З'явиться вікно пошуку пацієнта. Вводимо прізвище, ім'я та дату народження і тиснемо пошк.

Система видасть результати пошуку. Може бути два варіанти: "Пацієнти у базі нашої організації" та "Пацієнти в ЕСОЗ", обираємо варіант з "Пацієнти в ЕСОЗ"

Далі обираємо лікуючого лікаря, починаємо вводити прізвище і система запропонує варіанти. Обираємо з випадаючого списку

Далі вводимо діагноз, починаємо вводити і система запропонує варіанти. Обираємо з випадаючого списку

Після цього натискаємо зелену кнопку "Додати епізод лікування"

Перед вами з'явиться вікно, де потрібно обрати тип епізоду (за замовчуванням буде лікування), також можна обрати дату і час госпіталізації, далі вводимо номер паперової їсторії хвороби. Натискаємо створити.

Бачимо повідомлення що епізод створено:

Далі обираємо відділеня госпіталізації

Далі заповнюємо інші поля в разі необхідності та натискаємо Створити та дозаповнити

Відкриється сторінка госпіталізації, де можна ще раз перевірити всі дані, заповнити поле "№ паперової історії хвороби" (для амбулаторних звернень замість номеру вписуємо "Амб").

Прокручуємо сторінку нижче, обираємо лікаря приймального відділення (може бути 2 варіанти, обираємо любий, головне щоб активний в ЕСОЗ - помаранчевий надпис). Якщо звернення амбулаторне, то лікар приймального відділення буде співпадати з лікуючим лікарем (або ж лікуючим лікарем може бути черговий хірург)

Далі, нижче за потреби заповнюємо поля, та тиснемо Зберегти

Або, якщо звернення буде амбулаторне, то тиснемо "відмова від госпіталізації"

У вікні заповнюємо пояснення і тиснемо "Підтвердити"

Далі тиснемо "Зберегти" та "Закрити"

 


Перевірка правильності введеня ЕМЗ

Функціонал МІС Health24 дозволяє перевірити і виправляти помилки одразу. Для того щоб перевірити правильність внесення мед. даних потрібно виконати наступні дії:

Зліва в меню натиснути на "Звіти", обрати "Системні звіти"

Далі в полі "Тип звіту" обрати розділ "Оплати від НСЗУ" і обрати пункт "Аналіз по групам послуг/ДСГ"

Після цього заповнити поля, "Відображення записів з помилками по оплаті" - обрати "Тільки записи з помилками", "Період внесення мед. документу" - обрати поточний звітний період (початок місяця).

Натиснути "Сформувати звіт"

Перед вами з'явиться таблиця з вашими ЕМЗ, в самому правому стовбчику буде вказана допущена помилка. Для виправлення помилки треба виконати дії вказані в ній. Наприклад для погашення направлення, можна натиснути на посилання "Мед. запис" і погасити направлення.


Відео: ведення ЕМЗ, амбулаторний пакет


Відео: ведення ЕМЗ для лабораторій, рентгенологів, УЗД та пріоритетних пакетів - створення діагностичних звітів


Відео: робота в стаціонарі, створення госпіталізацій, переведення, МВТН, виписка


Відео: Як лікареві "первинки" працювати в МІС Health24


Відео: Як виписати електронний рецепт на рецептурні препарати

 
Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтесь, що ми використовуємо файли cookie.